vineri, 3 aprilie 2009

Fragment din jurnalul unui Rege

Astazi am gasit un raspuns.O bucata buna,dupa cum ar spune un pescar patimas,care a scos din apa un exemplar frumos.Raspunsul e o propozitie din 8 cuvinte,iar 4 din aceste cuvinte duc la intrebari care vor dori alte raspunsuri.That's me..naspa,as spune.Nu am eficientizat destul procesul de obtinere al raspunsurilor,profitul e mic,cheltuiesc mult pentru a obtine alte raspunsuri.Neuronii,care trudesc cu multa pasiune se simt obositi,au revendicat o calitate a vietii mai buna,mai putina munca,timp si energie mai multa pentru placeri.Linistea sufleteasca,un fel de sef de echipa este in medical.Afacerea mi se destabilizeaza.Dar nu o sa dau faliment niciodata,este un anunt oficial,sa nu cumva sa ma prabusesc la bursa din cauza unor astfel de zvonuri.Tipologia omului perfectionist mi se potriveste,planuri,nerabdare,analiza,schimbari si ma opresc aici desi lista e mai lunga.Am schimbat managerul afacerii mele.Mi-a placut de el,omu' a venit cu o idee,a spus 3 cuvinte:smart,simple and fresh.Vechiul manager a fost mutat intr-un departament,se ocupa de hartii mai mult.Nu trebuia dat afara,nu uit ca a facut lucruri bune,ca a dat dovada de "commitment" si ca s-a implicat mai mult decat oricine pana in acel moment.Eu am un castel,sunt un nobil,familia mea a trait secole la rand de pe urma muncii neconditionate a altora.Societatea s-a schimbat,a trebuit sa investesc in afacerea mea,a trebuit sa o fac profitabila,castelul ma costa..Multi dintre cei asemeni mie traiesc vanzand din ce aveau odata.Ma tem ca vor ajunge sa ramana cu mai nimic doar cu imaginea apusa a unei glorii desarte.Insa nu imi pasa,eu vreau doar castelul meu,nu vreau
sa se darame.As prefera sa se darame peste mine..Nu mai sunt oameni in castelul meu,au fost candva dar le-am cerut sa plece si sa mai vina doar din cand in cand.Faceau galagie.A mai ramas doar Regina castelului meu,ei nu i-as cere niciodata sa plece dar nici nu as implora-o sa ramana.
Dar stiu ca nu va pleca.Dormim in paturi diferite,in camere diferite.Uneori ne simtim singuri si
atunci ne regasim.Este ordine in castelul meu,nu imi place sa fie praf,nu imi place sa tin lucruri vechi.Daca as vrea sa vad ceva vechi prefer sa vizitez un muzeu,in nici un caz nu as tine pe langa mine.Totul e nou.Nici o usa nu scartaie atunci cand o deschizi,nu se aud sunete ciudate,mirosul este placut.Castelul meu nu este un loc bantuit,uitat de lume..din contra,ar putea gazdui petreceri
fastuoase.Dar nu acum,poate mai tarziu,poate nu.Ma multumesc cu privelistea grandioasa a rasaritului de soare.In castelul meu este liniste si imi place asta.Atat de liniste incat aud pasii
Reginei cand vine catre mine.Atat de liniste incat ii aud rasuflarea.Atat de liniste incat ea aude cum
imi bate inima,din ce in ce mai tare cu cat se apropie mai mult de mine.Mi-a fost dor de ea si vreau sa o sarut..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Shake it with ice and fine strain. Blogger-SB template es una adaptación del template de Blogger, adaptada por SebaKito, disponible en Somos Blogger.