miercuri, 15 aprilie 2009

Ce se mai asculta

I-am prins zilele astea pe AB4 intr-un live scurt.Prima data cand i-am vazut live.Ce sa zic..cel putin foarte buna prestatia in conditiile foarte proaste din locul respectiv.Ce sa mai spun..am facut destule glume proaste impreuna cu amicii mei pe seama asemanarilor cu Nirvana sau Placebo,depinde din ce unghi privesti.Sa fiu serios acum,multa lume,anonimi,diversi,neimportanti si nu numai sufera si se simt atacati ca vezi dom'le AB4 nu sunt originali si mai stiu eu ce.Pai,in momentul in care verific daca telecomanda mai functioneaza si dau numai peste manelisti,silicoane si fotbalisti eu chiar nu mai spun nimic..Sa ne uitam in jur,sa vedem cine si unde suntem.Atat.Iar despre AB4,sa se inspire o mie de ani din ce trupe vor ei,sunt sigur ca nu se vor inspira din folclorul traditional al scarilor de bloc,al nuntilor in strada si nu vor face niciodata muzica de ascultat in bemveuri.Oricum nu imi mai pasa prea mult de muzica,de societate,de parerile altora si de ce anume fac altii.Imi pasa de muzica mea,de lumea mea,de parerile oamenilor mei.Ii astept pe oamenii de la AB4 sa se mai inspire de unde au ei chef,ca si eu m-am inspirat de la ei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Shake it with ice and fine strain. Blogger-SB template es una adaptación del template de Blogger, adaptada por SebaKito, disponible en Somos Blogger.