miercuri, 1 iulie 2009

AgoCALMnIE

Blogul asta nu este pentru orice prostie,lucru marunt,banalitate din viata mea.Si daca ar fi?Macar ar fi ale mele.Aici nu este un blog care sa placa.Destul de rar vad bloguri care imi plac,dar ele exista,se afla pe aici prin Internet.Am aruncat un ochi prin folderul dedicat blogului.S-au adunat cateva fisiere in care stau scrise texte neaparute aici.Unele vor aparea,sunt neterminate,altele nu vor aparea,sa zicem ca le pastrez pentru o oarecare sursa de inspiratie.Sa le sterg totusi?Hmm..nu ca ar fi naspa,doar le-as numi o inspiratie malformata
de efectele adverse ale realitatii.Astazi ma simt ciudat,am o stare intre doua stari.Ma cam doare capul.Poate
din cauza faptului ca am stat mult la serviciu ieri,sau pentru ca nu am avut nici o activitate azi.Ieri mi-am propus
sa slabesc 5 kilograme in 3-4 saptamani.Nu stiu daca reusesc,azi trebuia sa ma pun pe ceva treaba.Ieri am
vorbit cu mai multa lume,in timp ce ma gandeam la un titlu de carte/film "Boschetarind vara".Faceam un mini
sondaj de opinie sa vad cum mai gandeste lumea,ce parere au altii despre diverse aventuri vara,la pret redus,
fara conditii,fara pretentii.Evadari de astea hai-hui.Nu neaparat ca as fi eu pentru,insa curiozitatile mele capata
forme abstracte de cele mai multe ori.Astazi nu m-am mai gandit la nimic,poate la faptul ca zilele urmatoare
vin unii de vor monta aparatul de aer conditionat.Ma intreb de ce nu am iesit la alergat azi.Faceam si eu o tura
de Casa Poporului,aici aproape,numa' bine mai simteam si eu pulsul orasului.Ma mai intreb cateodata daca nu cumva
sunt deprimat.Stiu ca imi lipsesc destule,dar ce plm imi lipseste cel mai mult? Asta pentru ca am citit mai demult
pe undeva ca lipsa de chef,de ambitie isi poate gasi explicatia intr-o forma de depresie undeva in background-ul
psihicului.In fine..nu sunt eu psiholog sa jonglez cu termenii astia.Chiar asa..daca m-as duce la psiholog,asa de
control,cateva sedinte sa ii mai povestesc de mine? Imi vine sa rad.Se intampla lucruri in jurul meu.Placute si mai
putin placute.Ma fac sa fiu nepasator sau sa ma gandesc.Ma simt mai bine cand scriu,nu atat de bine incat sa ajung
sa spun ca ar fi vreun fel de remediu sau scapare.Sunt un tip norocos in unele privinte si totusi ma intreb de ce nu
se intampla anumite chestii dar se intampla altele.As vrea sa cred ca in mentalitate as gasi cheia rezolvarii unor
situatii.A multor situatii.Ok..actionez in conformitate cu o mentalitate,pana aici nici o problema,ideea este daca
actiunea duce la un rezultat cat mai bun.Nu se stie,iar raspunsul ar putea fi dat doar de viitor.Hai sa intrebam viitorul.
Spune-i ca iti da stabilitate,motivatie.Pentru asta primesti clipele alea unice cand nimic nu se clatina.Dupa doua
zile ajungi sa te gandesti la mentalitate.Ce ironie..si cat de departe putem fi de ceea ce ar trebui sa fim.Eu,mai ales.
Nimic nu e simplu si nici macar bani nu facem din asta.Nu am uitat cum si de unde am inceput.Si nici ce inseamna
sa fii inspirat sau dezamagit.Vine si momentul cand astea conteaza mai putin,conteaza ca stii ca ti-ai facut datoria
pe fata pamantului,conteaza sa stii daca esti bun sau nu.Conteaza sa iesi pe usa din fata,mirosind a parfum fin.
Nu exista om care sa nu aiba de invatat,din contra,insa fiecare in felul sau are cel putin o lectie de predat.Conteaza
sa stii sa iti predai lectia.In momentul asta as spune ca nu mai conteaza nimic,pentru ca totul a inceput de la capat.
De asta cred ca e bine sa nu uit cum si de unde am plecat

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Shake it with ice and fine strain. Blogger-SB template es una adaptación del template de Blogger, adaptada por SebaKito, disponible en Somos Blogger.