marți, 7 iulie 2009

Seductia fictiva

Cred ca majoritatea oamenilor,cand aud sau fac vreo conexiune legata de "a gresi,greseala,etc" intra intr-o stare de garda,gata sa iti intoarca o fraza prin care sa demonstreze contrariul.Bine..pana la urma..si cu greselile astea ale altora,nu stiu daca este o idee buna (cel putin din punctul meu de vedere) sa fiu afectat,sa ma las afectat sau sa acord prea mare importanta.De fapt vreau sa ajung la ideea ca exista greseli care trebuie facute,bine,acuma nu ma refer la toate pacatele
lumii.Greseli care au rolul sa te usture,sa iti lase un gust amar pentru a te feri de ele apoi.Si ma refer aici strict la greseli fata de propria persoana.Greseli banale,pe care le face toata lumea,unii invata de pe urma lor,altii inca se complac
pentru ca nu le-au constientizat si altii poate au trait toata viata lor cu ele.Daca m-ar intreba cineva,ce vad eu ca fiind cel mai important in viata,as raspunde ca "a ajunge sa fii ceea e iti doresti sa fii,sau a te apropia macar".Altfel nu vad
cum un om ar avea forta sa munceasca ani de zile la rand,nu vad cum ar putea sa aiba familia lui si tot asa.Traind corect,facand ceea ce trebuie sa fac,dar fara a ma detasa de greseli nu cred ca voi ajunge sa fiu ceea ce imi doresc,sau eventual prea tarziu.Daca ar fi sa ma gandesc la o greseala a mea,ar fi aceea ca o perioada buna de timp am neglijat aspecte importante ale "eului" meu..am produs,am consumat,dar nu m-am "antrenat",am gresit in a pluti deasupra apei,fara a incerca sa invat,sa intru in situatii noi si care bineinteles ar aduce beneficii in
momentul in care le-as stapani.Nu am de gand nici sa spun acum ce imi doresc sa fiu,si nici sa fac vreo filozofie a greselilor.Multe lucruri pe care le simt si le gandesc nici nu le afisez aici,sunt prea importante ca sa apara doar ca niste cuvinte in propozitii pe un blog.Au nevoie de fapte,au nevoie de motivatii,mai mult de cat ar avea nevoie sa iasa la suprafata sub forma textelor.Azi,spre exemplu,citind ceva pe undeva si-a facut loc in mintea mea ideea ca nu are de ce sa imi fie frica de vreo greseala,ci mai degraba as putea pierde ceva in cazul in care nu fac nimic.Oricum nu am nimic de pierdut,mai mereu m-am situat in tabara celor care nu au nimic de pierdut.Asta o spun nu pentru ca nu as avea nimic (automat nu as putea pierde),ci pentru ca oricum atunci cand am pierdut ceva tot s-a intors inapoi sub alta forma.Logica pozitiva,deh :)) De asta spun ca a fi ceea ce imi doresc este o seductie suprema.Mai seducator decat Eva Angelina spunandu-mi ca imi va indeplini toate fanteziile.Este si o seductie fictiva,nimic nu garanteaza ca voi si ajunge acolo,totusi este mai bine sa traiesc incercand,decat cu o masa copioasa zilnic,somn bun,femeie la cratita si prieteni cu care merg la pescuit sa ne facem dop de pluta de beti,asta ca sa mai uitam de monotonia care ne-a invins pe toti.Va urma..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
Shake it with ice and fine strain. Blogger-SB template es una adaptación del template de Blogger, adaptada por SebaKito, disponible en Somos Blogger.