marți, 19 mai 2009

Cavalerul teuton,cand era mahmur..

"O arzi aiurea atunci cand suferi de tine si iti iei amploare" ar putea fi o traducere urbana pentru o
vorba din batrani.Este o sageata,dar nu catre altcineva,ci catre propria persoana.Ai grija cand prinzi
pestele mare ca daca iti lipseste fie forta,fie tehnica atat a facut,"hop" si a zburat inapoi in balta.Desi ar trebui sa fiu "vanatorul" si nu "vanatul",prefer sa fug,sa ma ascund,sa las urme,sa ma
ofer momeala si sa musc..si cand musc din tine sa curga sange din sangele lui Artemis! Imi voi
continua ideea dupa ce voi afla daca am in plus o gena cu instincte salbatice.Sau mai bine spus
voi continua dupa ce imi voi recapata fortele spirituale,dupa o saptamana in care starea mea de spirit nu a fost deosebita(oboseala fizica si mentala,lipsa de chef,etc).Cred ca si cavalerii teutoni,
dupa luptele lor barbare spuneau :"Let's drink,things are getting better!"

6 comentarii:

Crina spunea...

Bai tampitule!tu nu esti in apele tale =))

Cristi spunea...

Acuma ca ai dat peste blogul meu,te si asteptai sa ma vezi "aranjat"? hehe,sa nu facem dezordine.Auzi..dai si tu o vodka,modifica-mi-ai starea?

Crina spunea...

Nu,ca esti bagabont :P

Cristi spunea...

Sa aveti pardon stimabila,dar se spune "bagabont intelectual"

Crina spunea...

Bine mai istetule,m-ai convins.iti dau o vodka.Ma retrag sa nu creada vreo pretendenta ca ma dau la Rege

Cristi spunea...

Aaahh,cata eleganta ;)

Trimiteți un comentariu

 
Shake it with ice and fine strain. Blogger-SB template es una adaptación del template de Blogger, adaptada por SebaKito, disponible en Somos Blogger.